Модні жіночі парфуми 2015 - вибираємо парфум


Пройде час, і ви забудете, у що була одягнена жінка, але запах її парфумів надовго залишиться у вашій пам'яті

Крістіан Діор

Зміст

  • Трохи історії
  • Симфонія аромату
  • Класика модних парфумів і новинки
  • Як правильно вибрати аромат?

Напевно, багато хто з вас дивилися культовий фільм «Парфумер», знятий за однойменним твором французького письменника Зюськінда. У картині автор відводить запахам особливу роль в житті і свідомості людей. Він підносить запах, як особливе, невидиме і містичне зброя здатне управляти свідомістю людини. Сюжет фільму звичайно ж вигаданий, але от ідея є реальністю, що доведено багатовіковою історією парфумерії.


Трохи історії

Ще з часів стародавнього Єгипту обов'язковою деталлю косметичного набору дам були жіночі парфуми. У парфумерних флаконах поєднувалося різноманіття різних ефірних масел, які злившись воєдино немов злагоджений оркестр, створювали підсумкову бездоганну композицію аромату, який немов вуаль покривав жіноче тіло.

Єгиптяни приписували духам особливі містичні властивості і часто використовували їх у релігійних ритуалах.

Поняття парфуму дійшло до Європи в 14 столітті, а вже в 18 столітті наносити запахи на тіло стало невід'ємною частиною туалету всіх світських дам і кавалерів. Основним центром розвитку парфумерного майстерності стала Франція. Французькі духи і в наші дні вважаються неповторними, популярними і якісними.

Зовнішній вигляд і свідомість жінок з часів середньовіччя змінилися, але способи зваблювання чоловіків залишилися колишніми, тому складно уявити косметичний столик сучасної жінки без флакона улюбленої туалетної води. Запах - це безмовний супутник кожної леді, який може розповісти все про неї, тому до вибору підходящого парфуму кожна дама підходить ретельно, розуміючи, що не має права на помилку.

Симфонія аромату

Запах духів, як музика, яка переливається і по-різному звучить. У міру свого поширення він поступово відкривається новими нотами, як пестить слух симфонія.

Прийнято вважати, що весь цикл розкриття аромату можна розділити на три етапи:

  • Головна нота - той аромат, який доноситься при відкритті флакона або відразу після нанесення на тіло і тримається 5-7 хвилин
  • Нота серця - основний аромат, який супроводжує жінку протягом 4-6 годин після нанесення парфумів
  • Шлейф - це той запах, який залишається після випаровування основного, визначається стійкістю і якістю обраних духів.

Всі існуючі жіночі аромати за складом можна розділити на кілька груп:

  • Фруктові і цитрусові, в основу яких закладено ефірні масла, отримані з плодів фруктів
  • Рослинні, виробляються з використанням рослинних ефірних масел
  • Шипрові, в основі яких масла з дубової кори, смоли або моху, а також бергамоту, ладану, пачулі
  • Квіткові, на основі запахів різних кольорів
  • Деревні, з використанням ефірних масел дерев або чагарників, наприклад, сандал, рожевий кущ, кедр, хвоя, мускус і ін.
  • Трав'яні, із запахом свіжої трави або осіннього листя
  • Свіжі
    • Морські, на основі ефірних масел огірка, винограду, кавуна, яблука, що нагадують за відчуттями запах моря
    • Озонові, створені на основі синтетично отриманих речовин, що відрізняється екстра свіжістю і легкістю, порівнянної з запахом повітря після грози
    • Імітують натуральний запах шкіри за допомогою аромату диму, тютюну, а також ялівцю і різних смол дерев
    • Східні з використанням ефірних масел різних прянощів, таких як аніс, гвоздика, кориця, ваніль
    • Запахи солодощів, з маслами какао, шоколаду, меду або кокоса
    • За відчуттями, які виникають від аромату, парфуми поділяються на:

      • Холодні і експресивні
      • Теплі та солодкі

      Класика модних парфумів і новинки

      Сучасна парфумерна індустрія щорічно радує милих дам безліччю новинок. Для всіх відомих будинків мод випуск нового аромату, який як аксесуар доповнює нову колекцію одягу, стало справою престижу. Кожна парфумерна новинка відображає настрій тієї чи іншої модної колекції або є доповненням до популярного образу, але не дивлячись на це, багато жінок залишаються вірними класичним, більше того, легендарним ароматам, які десятиліттями залишаються затребуваними і модними.

      Одним з таких є «Jadore» бестселер парфумів від Christian Dior. Цей парфум з 1999 року залишається на полицях магазинів, як один з найбільш затребуваних ароматів.

      З часом виробник випустив цілу серію туалетної води під цим брендом, яка також має приголомшливий успіх у жінок.

      Дивовижний запах цих духів відноситься до групи холодних квітково-фруктових ароматів. До його складу увійшли:

      • Головний нота - мандарин, диня, бергамот, груша, персик
      • Нота серця - слива, орхідея, конвалія, фіалка
      • Шлейф - ожина, мкскус, ваніль

      Цей діамант парфумерного майстерності, який прикрашає впевнених у собі жінок, викликає відчуття розкоші, пафосу і привабливою романтики.

      Ще одним легендарним і кілька епатажним варіантом є парфуми від GUCCI під назвою «GUCCI Rush 2». Це досить одіозний аромат і, на відміну від «Jadore», підходить лише одиницям.

      Він безпосередньо асоціюється з жінкою, всередині якої бушує неймовірна сексуальна енергія, яка переповняючи її вихлюпується назовні у вигляді ароматного шлейфу, що змушує обертатися кожного чоловіка, який відчув його.

      Склад аромату:

      • Головний нота - конвалія, фрезія і троянда
      • Нота серця - лілія, нарцис, гарденія
      • Шлейф - мускус, смородина, дубовий мох

      Неймовірно сильний і яскравий запах, що підкреслено навіть зовнішнім виглядом флакона, який має незвичайну форму і ультра рожевий з переливами синього кольору.

      Більш спокійний і ненав'язливий аромат має парфум від DolceGabbana «DG Light Blue».

      У самій назві закладена легкість і прохолода океану в поєднанні з пекучим і полум'яним збудженням.

      Підходить для вільних і темпераментних жінок, які впевнені в своїй привабливості і привабливості. Жіночий аромат випущений в 2001 році і завоював безліч нагород.

      • Головний нота - дзвіночок, зелене яблуко, кедр і лимон
      • Нота серця - бамбук і жасмин
      • Шлейф - мускус і амбра

      Ще одним класичним ароматом, який вийшов в концентрації духи восени 2014 роки є Chanel «Coco Noir». У кожного парфуму великої Коко Шанель є своя історія. На створення цих духів парфумера Жака Польжа надихнула історія з життя великої Габріеель (справжнє ім'я).

      Коли загинув її коханий і єдиний чоловік, убита горем Шанель поїхала до Венеції. Улюблене місто зміг повернути її до життя і саме тут почався новий виток її творчої діяльності.

      Флакон нових парфумів випускається в чорному кольорі - улюбленому кольорі великої Мадмуазель.

      Базові ноти парфуму мають свіжий цитрусовий запах, а нота серця представлена ​​оксамитовою і упоительной трояндою, геранню і нарцисом, симфонію запаху закінчують шлейфові ноти сандалу, ванілі, мускусу і ладану.

      У 2015 році полиці магазинів поповняться новими ароматами, які вже заявлені відомими будинками мод і чекають виходу в світ. Шанувальниці романтичних і спокійних запахів від неперевершеного бренду Nina Ricci з нетерпінням очікують нового парфуму під назвою «L'Extase».

      В одному з інтерв'ю директор маркетингової компанії - партнера Nina Ricci Жозе Мануель Альбезе, охарактеризував новинку так: «Це історія про жіночність і почуттях, але сексуальності було приділено недостатньо уваги, тому нами було прийнято рішення діяти саме в цьому ключі». Поява нового аромату на полицях магазинів очікується в березні 2015 року.

      Як правильно вибрати аромат?

      Серед різноманіття яскравих флаконів і запахів кожна дама мріє знайти свій аромат, який підійде їй, немов ключ до замочку, підкреслюючи всі найкращі сторони і риси характеру господині. Для того щоб правильно вибрати духи вам необхідно слідувати декільком правилам:

      • Відвідуючи парфумерний магазин, звертати увагу на весь асортимент, заглядаючи навіть у найвіддаленіші куточки полиць.
      • Найбільш популярними є духи з яскравими головними нотами, виробникам добре знайомий цей маркетинговий трюк. Варто пам'ятати, що перші ноти запаху з часом випаровуються і аромат може розкритися зовсім по-іншому.
      • Хибна думка, що в перервах між пробами різних духів потрібно нюхати кавові зерна. Це перебиває можливість відчуття нот серця, а дає можливість почути лише головні ноти. Для того щоб краще розібратися в декількох запахах духів краще в перервах випити ковток чистої води.
      • Варто пам'ятати про те, що є достатньо одіозні запахи в парфумерії, які кожна людина відчуває по-різному. Наприклад, в ароматі лілії простежується нотка запаху шинки, а в фіалку і жасмині є трохи відчутний запах фекалій.
      • При виборі духів варто обов'язково наносити пробу саме на свою шкіру, оскільки на кожній людині духи пахнуть по-різному, це пов'язано з індивідуальними особливостями секреції сальних залоз і гормонів.
      • Плануючи похід в парфумерний магазин, вам варто визначити який аромат переважніше для вас? Свіжий, солодкий, пряний, легкий? Який запах категорично для вас неприйнятний? Для яких цілей ви підбираєте парфум - це похід на романтичну вечерю чи повсякденна туалетна вода? Відповівши на ці питання, вам легше буде вибрати кілька варіантів духів. Зупинившись на яких, необхідно ще раз спробувати по черзі вдихнути їх, закривши очі, і зануриться в відчуття, які дарує вам той чи інший запах. Це можуть бути приємні спогади з дитинства, викликані нотками схожими на нотки маминих духів, або запах, наприклад, новорічних свят, які ви вловили в нотках мандарина і хвої, що входять до складу духів. А може вам прийде в голову образ ідеального чоловіка, який обертається саме на цей запах? Виконавши цю процедуру, повірте, ви не помилитеся з вибором ...


      І на останок хочеться нагадати слова великої Мадмуазель «Парфуми - як коханець. Тільки провівши ніч з ним, розумієш, підходить він тобі чи ні »Коко Шанель.